miercuri, 25 iulie 2012

Amical: CS Bănești - Callatis Mangalia 3-2

Într-un meci amical desfășurat în această după-amiază pe stadionul Rafinăriei din Câmpina, CS Bănești a dat o adevărată lovitură, învingând formația Callatis Mangalia, din Liga a II-a, cu scorul de 3-2. Pentru formația antrenată de Roberto Opatchi golurile au fost înscrise de un singur jucător - Florin Cristache (foto).
De altfel, despre acest meci amical, Opatchi ne-a declarat: "A fost un meci de verificare foarte bun, în compania unui adversar valoros, pe care l-am câștigat, neașteptat, aș putea spune. Am început crispat, am luat golul încă din minutul 2, după care ne-am apărat, dar am suferit la faza de construcție. Treptat, jocul nostru a început să arate mai bine, băieții au căpătat încredere în forțele lor, iar în repriza secundă chiar am avut multe momente în care am dominat efectiv o echipă din liga secundă".
În fața Callatisului, CS Bănești a jucat în formula:
Negreanu - Nițu, Gorgan, Brașoveanu, Mocanu, Budileanu, Iancu, Roșu, Cristache, Dumitru, Ad. Burchi. Au mai jucat: Veselu - Bălănică, Ursea, D. Ciobotaru, Crețu.
Următorul meci amical al formației CS Bănești este programat sâmbătă, 28 iulie, de la ora 11.00, la Provița de Sus, în fața formației Vulturii Provița de Sus, care activează în Liga B Prahova.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu