sâmbătă, 24 septembrie 2011

Ce am apreciat...

Am apreciat, în primul rând, organizarea. Nu ştiu cine a fost cel care a gândit întregul spectacol, dar merită... o primă! S-a gândit aproape la toate, fiecare ştia ce are de făcut, lucru atât de rar pe la noi... Am apreciat că aproape că nu au fost „timpi morţi” în spectacol, iar dincolo de şansa de a-i (re)vedea pe Hagi şi Gică Popescu jucând, am rămas de-a dreptul uimit de felul în care galeria ploieşteană a cântat... operă alături de o orchestră simfonică! Şi am mai apreciat un lucru: faptul că primarul Ploieştiului, Andrei Volosevici, nu a ieşit să ţină un discurs,
aşa cum se mai obişnuieşte... Nu ştiu cine l-a sfătuit, dar l-a sfătuit foarte bine! Iar dincolo de toate, am apreciat bijuteria de stadion cu care Ploieştiul are toate motivele să se mândrească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu