marți, 26 aprilie 2011

Marius Avram a fost delegat la un turneu de juniori în Turcia

Marius Avram (foto), aflat la al doilea an pe lista FIFA, a fost delegat de forul continental la un turneu de calificare pentru Campionatul European de Juniori sub 19 ani. Turneul se va desfăşura în perioada 31 mai - 5 iunie, în Antalya, iar Marius Avram a fost nominalizat deja să conducă partidele Turcia - Ungaria, din 2 iunie, şi Turcia - Germania, pe 5 iunie, în vreme ce în prima zi a turneului, pe 31 mai, va fi arbitru de rezervă la partida Turcia - Macedonia.

8 comentarii:

  1. nu stiu unde as pute sa scriu si de aceea imi cer scuze ca scriu aici-am o intrebare:cum este posibil sa delegi la un meci de liga A Prahova observator pe unul al carui ginere este arbitru asistent?in acelasi meci bineinteles-incurcate sunt caiile Domnului in aceasta liga,mai ales ca acel observator vrea sa dea impresia de cel mai corect om,el cel care in momentul cind este delegat la un meci pleaca cu doua zile inainte si vine dupa trei!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. miclea - bunea. despre ei cred ca este vorba! dar bunea trebuie sa promoveze nu? dar el nu poate sa alerge testul cooper in timp ce altii care pot sa alerge 3300 (gen calarasu) stau acasa pt ca nu au privilegiu sa doarma cu fete de ajf-isti!

    RăspundețiȘtergere
  3. da-daniel bunea,ginere-constantin miclea,socru

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca este vorba de meciul Tricolorul Breaza-Petrolul 2 Ploiesti

    RăspundețiȘtergere
  5. Il stiam pe Costin Miclea drept un om serios, fiindu-mi recomandat pe vremea ziarului "ZIUA - Editia de Prahova", in 1996, de catre un coleg de redactie, bun amic cu el. Era un coleg de care nu ma indoiam niciodata. Chiar asa sa se fi schimbat Costin, intre timp?! Daca acuzatia se verifica, de bun simt ar fi sa-si depuna urgent demisia de onoare de la Comisia Judeteana de Arbitri. Daca nu o va face imediat, atunci am sa i-o cer eu, cel care ma semnez nu cu un nume virtual, ci cu acela adevarat. Nu ca niste "anonimi"!

    RăspundețiȘtergere
  6. Domnule Dragos Mihai Trestioreanu,va respect si va admir in acelasi timp,dar dati-mi voie sa va spun ca noi"anonimii"ne-am da numele azi,miine oricind daca asta ar insemna sa nu avem nici o repercursiune dupa aceea-insa cum traim in Romania va rog sa ma scuzati-si pentru ca nu vreau sa fiu lipsit de etica incepind de azi nici nu o sa mai scriu vreodata deoarece aveti dreptate ,nu este normal sa acuzi pe cineva si sa nu spui cine esti daca esti vertical,dar inca o data sunt foarte vertical,stapin pe mine si....iertati-ma nu am acuzat pe nimeni am constatat un fapt implinit dintr-o simpla citire a celor scrise pe acest site si am ramas stupefiat,si am intrebat-cum este posibil?Va multumesc pentru intelegere.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Anonim: nu am batut in dv, stati linistit! Stiu cum este sa te tot intorci si sa te uiti in urma sau sa vorbesti soptit, ca sa nu te auda CINEVA si sa te curete, apoi. Va inteleg, cum sa nu? Doar stiu unde traim!

    RăspundețiȘtergere