marți, 22 martie 2011

Concursul intră în prelungiri

După cum v-am anunţat în urmă cu câteva zile, am decis ca pentru departajarea acestei ediţii a concursului să aibă loc trei zile de baraj, cu tot atâtea întrebări.
Conform clasamentului final, câştigători sunt primii zece clasaţi, astfel:
DANTEL - 60 puncte
florinel1991 - 60 puncte
Lazaroni - 60 puncte
Mavrick - 60 puncte
ZOB. - 60 puncte
RUDOTEL - 60 puncte
alexandruchivu - 59 puncte
AlexMihaila - 56 puncte
junejolie - 55 puncte
FlorinP - 55 puncte
Participanţii cu 59 şi 56 de puncte nu vor participa la acest baraj, ci doar concurenţii aflaţi la egalitate de puncte.
Chiar dacă am anunţat 5 premii de consolare voi acorda 9! Ceilalţi nouă concurenţi care nu s-au plasat în primele nouă poziţii, dar au acumulat minimum jumătate dintre punctele puse în joc, vor intra în posesia unor premii de consolare.
junejolie sau FlorinP. - 55 puncte
Valentina - 53 puncte
msb - 53 puncte
Stanciu M.11 - 52 puncte
wyktor - 51 puncte
mandea21 - 51 puncte
PASSARIS - 35 puncte
Hachi - 35 puncte
P.Kluivert - 33 puncte
Fiecare dintre cei nouă participanţi enumeraţi mai sus este rugat să mă contacteze pentru a intra în posesia premiului de consolare.
Vă mulţumesc tuturor pentru participare, urez multă baftă şi inspiraţie celor care continuă pentru cele trei zile de baraj şi vă aştept cât de curând la un nou concurs, cu premii spectaculoase.

2 comentarii:

  1. cum pot afla ce premiu de consolare primesc?sau cum putem lua legatura?va las eu adresa sa-mi trimite-ti?

    RăspundețiȘtergere
  2. da. cei care sunt din campina sau a drum prin campina, ma pot contacta telefoni, la numerele afisate pe blog. cei care nu sunt din campina, ii rog sa-mi transmit adresa postala si eu le trimit in cel mai scurt timp premiul consolare

    RăspundețiȘtergere