vineri, 26 noiembrie 2010

Adrian Porumboiu: "Nu mă voi înclina nici de o parte, nici de cealaltă"

Bună dimineaţa, Adrian Porumboiu, spune-ne ce vei mânca, cum te bei îmbrăca şi cum vei dormi înaintea derby-ului pe care îl arbitrezi în Capitală, Dinamo - Rapid?
E bună! Nea Ioane, vreau să-ţi spun că după 14 ani de arbitraj, timp în care mi-au trecut prin mână tot felul de derby-uri, nu am emoţii speciale pentru acest joc Dinamo - Rapid.
Totuşi, partida are o încărcătură aparte. Mircea Lucescu se-ntoarce în Dinamo ca adversar, Viorel Hizo vrea să-l bată pe Copos, pentru care are, totuşi, o mare stimă, Lupu va juca împotriva "alb-roşilor", iar Chiriţă împotriva lui.
E adevărat şi chiar dacă un arbitru nu trebuie să se implice emoţional, şi aşa va fi, ca om nu pot să nu înţeleg că partida va fi, mai ales pentru Lucescu, extrem de grea, nu doar ca miză, ci şi afectiv. Pentru că, după ce a migălit ani de zile în Dinamo, unde a jucat la vârf şi a construit o echipă mare, el vine acum să-şi conducă noii elevi la succes. Cred că nimeni nu ar vrea să fie în pielea lui.
Crezi că va fi un meci greu de condus?
Greu, uşor, pentru mine n-are nici o importanţă. Sunt bine pregătit şi sunt hotărât să arbitrez foarte bine, fără să mă înclin nici de o parte, nici de cealaltă. Acesta este un crez al meu pe care l-am respectat tot timpul cât am arbitrat, şi nu mă voi dezice tocmai acum. Şi mai vreau să spun că nu voi mai cădea în plasa de la ultimul derby arbitrat, Steaua - Dinamo.
Interviu publicat în ziarul "Sport XXI", din data de 6 august 1997.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu