luni, 30 august 2010

Ion Crăciunescu: "Nu mi-a venit să cred!"

L-am "interceptat" pe Ion Crăciunescu, telefonic, la el acasă, la Rm. Vâlcea. Începutul de an i-a rezervat încă o mare şi plăcută surpriză după atâtea câte au venit la finalul lui 1995. Aşa cum aţi aflat deja, Federaţia Internaţională a Statisticienilor Fotbalului acordat reputatului "cavaler al fluierului" un excelent loc doi în clasamentul mondial al celor mai buni arbitri.
Te-ai bucurat?
Foarte mult. Pot să spun că această performanţă mi-a adus o deosebită satisfacţie. Cred că ea a reprezentat cea mai frumoasă închiere a activităţii mele din teren. Nu mi-a venit să cred.
Trebuie să ştii că această Federaţie a statisticienilor, beneficiară a unei reţele vaste şi competente de colaboratori, organism oficial recunoscut de FIFA, este o autoritate în materie.
Da. Şi saltul meu de la locul 9 pe locul al doilea, acordat de o asemenea federaţie, mi-a dat satisfacţia recunoaşterii activităţii mele internaţionale. Fac observaţia că arbitrii de pe continentul european domină autoritar clasamentul prin cele şapte prime locuri deţinute de ei, întâiul neeuropean, mexicanul Arturo Carter, apărând în poziţia a opta. Prietenul Puhl îşi menţine locul de lider, iar italianul Pairetto este pe locul al treilea. Vă spun cu toată sinceritatea că această performanţă de final a carierei active îmi dă un mare imbold de a acţiona cu toată capacitatea mea în a doua etapă a preocupărilor legate de fotbal în care îmi doresc să mă implic: cea a organizării arbitrajului.
Material de Eftimie Ionescu, publicat în ziarul "Gazeta sporturilor" din data de 15 ianuarie 1996.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu