luni, 20 iulie 2009

Ce ironie?! Consiliul Local Câmpina şi Primăria Câmpina sponsorii.... cui?

Am fost vineri după-amiază la partida amicală dintre Tricolorul Breaza şi Gloria Bistriţa, partidă disputată pe stadionul "Poiana"... Am fost pentru că îmi era dor de un meci de fotbal pe acest stadion, de care mă leagă foarte multe amintiri... Mă uitam la meci şi-mi părea tare rău că, probabil, până la anul, la vreun alt amical, iar nu voi mai vedea nici un meci important pe această cochetă arenă...
Când la un moment dat privirile mi-au alunecat pe panourile publicitare de pe marginea terenului... Ce ironie?! După cum se poate vedea şi în fotografia alăturată, Consiliul Local şi Primăria Câmpina figurează printre sponsorii oficiali... Ai cui? Ai defunctei FCM Câmpina... Şi când te gândeşti că a trecut practic un an de când administraţia locală a contribuit decisiv la... înmormântarea fotbalului de performanţă în Câmpina... Şi nimeni nu a dat socoteală pentru această crimă! Şi, probabil, nici nu va da vreodată...

Un comentariu:

  1. Nu o fi fost si Dl Dan Stefan Chitu de vina? Oare, dumnealui nu ar rebui chemat la judecata urbei? Parca da...

    RăspundețiȘtergere