joi, 21 mai 2009

Mircea Sandu are un program foarte încărcat

Citat de DNA în calitate de martor, Mircea Sandu a declarat că nu poate fi prezent la solicitarea magistraţilor mai devreme de 8 iunie. Şi a explicat şi de ce... "Spre deosebire de alţii, eu chiar am atribuţii în Comitetul Executiv al UEFA şi mâine (n.r. - joi) voi pleca la Duisburg. Mă întorc sâmbătă după-amiază şi apoi plec luni la finala Champions League, la Roma.Urmează prezentarea lui Răzvan Lucescu la Mogoşoaia, iar pe data de 4 plec cu echipa naţională în Lituania pentru meciul din preliminarii. Pe data de 7 mă voi întoarce. De aceea sunt disponibil doar de pe data de 8 încolo pentru a mă prezenta la DNA", a declarat Sandu la gsptv, citat de ProSport.
Mircea Sandu va fi prezent la Duisburg la finala Womens Cup, dintre Disburg şi Zvezda 2005 Belgrad, nemţoaicele având prima şansă după ce în tur au învins cu scorul de 6-0! Apoi, la Roma, "Naşu'" va fi în tribuna oficială la finala Champions League dintre CF Barcelona şi Manchester United. Deşi se va întoarce din Italia încă de joia viitoare, Sandu nu are timp de DNA intrând în febra pregătirii meciului Naţionalei României din Lituania, care va însemna debutului lui Răzvan Lucescu la cârma "tricolorilor". Dar partida de la Marijampole are loc abia sâmbătă, la mai mult de o săptămână de la întoarcerea boss-ului FRF de la Roma... Magistraţii au părut, însă, să manifeste înţelegere faţă de agenda încărcată a "Naşului"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu