luni, 16 martie 2009

Marius Avram şi Bertrand Layec

Ce au în comun cei doi? Poate doar faptul că sunt arbitri... În rest, absolut nimic... Duminică, amândoi au avut de arbitrat meciuri în prima lor ligă. Marius Avram (foto stânga) a arbitrat jocul Dinamo - CS Otopeni 0-0. Bertrand Layec (foto dreapta) a arbitrat derby-ul campionatul francez Parist St. Germain - Olympique Marseille 1-3.
Care-i legătura între ei? Am văzut ambele meciuri... Întâmplarea face ca amândoi să fi avut la un moment dat faze identice... La Dinamo - CS otopeni, în minutul 57, un jucător de la Otopeni este oprit prin piedică evidentă de către Tamaş, care se afla în postură de ultim apărător. Marius Avram - un alt "băiat de-al lui tata" - spre stupefacţia tuturor lasă jocul să continue...
Mult mai titratul Bertrand Layec, în minutul 53 al partidei de pe "Parc des Princes" are o fază identică la scorul de 1-1. Decizia sa? Cea corectă - lovitură liberă directă pentru OM şi eliminarea lui Camar de la PSG!
Cam asta-i diferenţa între ei...
Iar în timp ce scriam mi-am adus aminte de o poveste din vremea promovării la excepţional şi a băiatului lui Vasile Avram fostul asistent FIFA, membru al Comisiei Centrale, om despre care se spune că avea grade şi înainte şi după '89. La momentul respectiv, în Comisia Centrală se afla şi sibianul Aron Huzu. Ei bine, la acel moment, Huzu mărturisea unor apropiaţi la un curs de instruire: "Am văzut un băiat extraordinar... este băiatul lui Avram... Stă cu capul sub apă zeci de secunde... Are viitor!" Ce legătură era între calităţile de înotător ale lui Avram jr şi arbitraj? Nimeni nu a aflat până astăzi... Era doar un motiv de promovare la excepţional!

Un comentariu:

  1. mai seamana si fizic..mai ales la podoaba capilara...eu sunt frizer..de aceea am observat....

    RăspundețiȘtergere